Zmiany w sposobie przyjmowania zamówień
Szanowani Państwo,
W dniu 12 lipca wchodzi w życie ustawa z dnia 9 kwietnia 2015 r. o zmianie Ustawy – Prawo Farmaceutyczne, która nakłada obowiązek przyjmowania zamówień między innymi na produkty lecznicze (wszystkie poza OTC), zarówno refundowane, jak i nierefundowane w formie pisemnej lub dokumentu elektronicznego doręczanego środkami komunikacji elektronicznej.
W związku z powyższym, od dnia 10 lipca nie będzie możliwe zgłoszenie zapotrzebowania na produkty lecznicze dostępne w Usłudze Zaopatrzenia Detalicznego Aptek drogą telefoniczną.
Od dnia 10 lipca 2015 r. prosimy składać zapotrzebowanie na produkty lecznicze dostępne w Usłudze Zaopatrzenia Detalicznego Aptek na formularzu internetowym dostępnym za pośrednictwem nowej strony internetowej www.sanofidlaaptek.pl. Formularz zgłoszenia zapotrzebowania jest aktywny w dni robocze, w godzinach 8.00 – 19.00.
Mogą Państwo również wysłać zamówienie listem, na adres:
Infolinia Sanofi
Ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Na każde zgłoszenie zapotrzebowania otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia lub odmowy przyjęcia zamówienia drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Państwa w zgłoszeniu zapotrzebowania przesłanym za pośrednictwem nowej strony internetowej www.sanofidlaaptek.pl lub pocztą w przypadku przesłania zamówienia listem.
Numer Infolinii Sanofi 801 607 607 pozostaje do Państwa dyspozycji w przypadku chęci skontaktowania się w celu uzyskania informacji lub zgłoszenia reklamacji.
Zespół Infolinii Sanofi